2011. május 23., hétfő

Részvét képeslap

Anyósom nehéz feladat elé állított: készítsek neki egy képeslapot részvétnyilvánításra, de legyen benne pénztartó is. (Errefelé terjed az a szokás, hogy kérik a vendégeket, hogy a koszorúra szánt pénzt egy, a temetésen elhelyezett, perselybe dobják - ez valamennyire fedezi a temetés nagy költségeit.) Elég sokat gyötrődtem ezen a kérésen. Először keresztet akartam hímezni, majd megnéztem a mintás papírjaim, és ráakadtam egy olyanra, ami szerintem nagyon passzol ehhez a szomorú alkalomhoz. Kerestem egy gyönyörű versikét hozzá, néhány félgyöngyöt felragasztottam, így állt össze a következő lap:





A következő challenge-kre neveztem:
Creatalicious Challenges - some Flourishes on it
Papertake Weekly Challenge -Bloom and Grow
By The Cute and Girly challenge - Anything Goes
Crafty Creations Challenge -
May Flowers #119
CraftyCatz Challenge - No 83 Anything goes

7 megjegyzés:

  1. OMG this is such a beautiful card I love the colour theme and design and the image is contemporary,

    Thank you so much for joining us at Crafty Catz this week,

    Good Luck with the challenge,
    Hugs Bridget Crafty Catz DT :0)x

    VálaszTörlés
  2. This is a beautiful card. Thanks for joining us at Papertake Weekly Challenge.
    hugs Ula

    VálaszTörlés
  3. Gorgeous card - I love the natural tones and all the bling! Thanks for joining us at Crafty Creations Challenges this week! bx

    VálaszTörlés
  4. Beautiful, great use of the wonderful paper. Thanks so much for joining in with the challenge at Crafty Creations this time.
    Jenni x

    VálaszTörlés
  5. this is a gorgeous card,love it,,bless you for playing at creatalicious this week hugs cheryl xxxxx

    VálaszTörlés
  6. love those gorgeous papers. Thanks so much for joining us at Creatalicious for our flourish challenge.

    VálaszTörlés