2011. május 26., csütörtök

Gyereknapra

Anyósom szomszédjától kaptam a következő feladatot: készítsek lányának és fiú unokájának egy-egy képeslapot gyereknapra. Ilyen alkalomra sem csináltam még lapot, de most annyira beleszerelmesedtem a mintás papírjaimba, hogy arra gondoltam, hogy alapnak ismét azokat használom.
A lányának válaszottam egy Precious Moments-es képet, amit sima színes ceruzával színeztem. Néhány Nellie Snellen virág, pár félgyöngy, egy sorlyukasztó és már kész is lett a lap:

A következő challenge-ekre neveztem:
Lexi's Creations - Challenge 40 (SPOTS AND/OR STRIPES)
The Creative Card Crew
- Anything Goes

A fiú unokával már nagyobb bajban voltam, mert alig maradt rá időm. Így egy nagyon egyszerű konstrukciót választottam. Egy csodaszép papírhoz kerestem egy alapszínt , elkészült a felirat, és már össze is állt a lap.

A következő challenge-re neveztem:
Charisma Cardz Challenges - Boy Oh Boy

3 megjegyzés:

  1. Hi Gandi
    Gorgeous coloring and cards! Thank You for joining us at Lexi's Creations and good luck in the draw ◕‿◕

    VálaszTörlés
  2. Ó de édes a kislányos! A kép nyomda? Az enyém csak nyomtatás :s. Nagyon kellemes színeket választottál.

    VálaszTörlés