2011. november 25., péntek

Karácsonyi ajtódísz

Még tavaly kinéztem magamnak a következő koszorút (http://www.designsponge.com/2009/12/diy-project-kristens-ruffly-felt-wreath.html):

Volt hozzá egy kis útmutató is:

Idén Trillucy-nál megláttam a vattakorongokból készült ajtódíszeket, és már tudtam, hogy én is vattakorongot fogok használni az áhított ajtódísz elkészítéséhez! Egyrészt gyorsan lehet vele haladni, nem kell előtte kivagdosni a kis köröket, másrészt olcsó is. (150Ft körüli áron vettem 100db-osat a Tescoban.) Matekos lévén a szimmetria nagyon fontos nálam, nem tudtam össze-vissza rakosgatni a negyed köröket, így kitaláltam magamnak egy koncepciót. Egy sort leraktam sugárirányban (de előtte kettéválasztottam a korongokat, mert egyben vastagnak találtam őket), de hátra nem tettem, mert ott úgyis az ajtónak simul. A következő sor köröcskéit az előző csücskök közé tettem. Az utolsó kép mutatja, hogy hol tartok, de talán ma még elkészülök vele, és akkor felkerül a kész ajtódíszről is a kép.
Csak arra gondoltam, hogy mivel vasárnap már advent első vasárnapja lesz, többen elkezdik otthonuk díszítgetését, és talán segítséget tudok nekik nyújtani egy olcsó és mutatós ajtódísz elkészítéséhez. (A hungarocell alap 350Ft, a két csomag vattakorong 300Ft volt, ezen kívül már csak gombostű kell hozzá.)




Mindenkinek kellemes kreatívkodást és nyugodt adventi időszakot kívánok!

9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon gyönyörűűűűűűűű!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy ihletet adhattam :-) Kíváncsian várom a készet :-) Jó alkotást :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok! Edit, még egyszer köszi a vattakorongos ötletet! :-)

    VálaszTörlés
  4. http://www.designsponge.com/2009/12/diy-project-kristens-ruffly-felt-wreath.html
    :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép lett, lehet, én is kipróbálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Érdemes megpróbálni, idén egy kicsit más öltözetben használom újra!
      http://gandi77.blogspot.hu/2013/12/ujratervezes.html

      Törlés
    2. szia tudom már régi a poszt de nem értek valamit. nekiálltam én is mert szerintem is csodaszép :) viszont leraktam egy sort sugárirányban ahogy irtad, és nem értem, hogy utána hogyan kell? a kövinél az előzőek csücskeihez rakni addig világos. de utána? megint kezdjem alatta sugárirányban? Kösziiii :)

      Törlés
    3. Szia! Rakhatod úgy, hogy a következő csücsök a két legombostűzött csücsök között legyen. De igazán mindegy, hogy bökdösöd. Úgy csináld, hogy az egészet elfedje. :-)

      Törlés