2011. május 19., csütörtök

Variációk egy témára

Mivel kész lettem végre a foltvarrós nagy munkámmal, így végre visszatérhettem egy kicsit a képeslapokhoz, már csak azért is, mert felkérést kaptam 3 esküvői gratulációs képeslap elkészítésére.
Hangya hajtogatott virágos képeslapja volt az alap, ezt variáltam. Ilyenkor tudom használni a gyönyörű lapjaimat is alapként, a virág elkészítésénél pedig kiélhetem a kreativitásom. Egész más virág születik más bordűrlyukasztó és más középső virág használatával.

A következő challenge-kre neveztem:
Reasonableribbon - Anything Goes (but must use lace)
Truly Scrumptious Challenge - Anything Goes
Make It Monday - Anything Goes
A Spoon Full of Sugar challenge - Anything Goes

7 megjegyzés:

  1. The medallions on your cards are so lovely. Just visiting from Make it Monday.

    VálaszTörlés
  2. Beautiful flowers. So clever and so very effective...beautiful.

    Thanks for sharing at 'Make it Monday'

    Luv CHRISSYxx

    VálaszTörlés
  3. Such a great flower and love the colour scheme :) xx

    VálaszTörlés
  4. Beautiful rosette! Love your color choice too :)
    thank you for joining us at Really Reasonable Ribbons Anything Goes challenge!
    Hugs,
    Cheryl

    VálaszTörlés
  5. These are so pretty, beautiful colours and so delicate! Thanks for joining in with the Truly Scrumptious Challenge!

    Love Beth xx

    VálaszTörlés
  6. Itt is leírom Neked,hogy meseszépek ezek a virágok,eszméletlenül jót mutatnak.Látszik,hogy Te se ma kezdted a "szakmát" :-))Nézegettem a blogodat és csak hüledeztek olyan sok gyönyörűség van rajta! :-))

    VálaszTörlés
  7. Andi! Csodaszépek! :-) Csúcs a 3. fotó!!!
    Gratula!
    Éva - alias Hangya :-)

    VálaszTörlés