2011. április 1., péntek

Tavaszi-húsvéti díszítés

Itthon szeretek díszíteni az alkalomnak megfelelően, ha időm engedi. Most, hogy Ármin este már rendesen elalszik (azaz nem kell hozzá visszajárogatni 10 percenként), esténként egy kicsit kreatívkodok. Az elmúlt napokban éppen tavaszi-húsvéti díszítést csináltam. Készült két filigrán pillangó, amik az előszobai tükörre röppentek.


Készült öt barikás-virágos függődísz dekorgumiból. Egyet-egyet kapott anyukám és anyósom, egy került a lányok szobájába, egy az előszobaajtóra és egy a nappaliba. Ezen kívül készült két lepkés-virágos függő is, melyek szintén a nappaliba kerültek.



14 megjegyzés:

  1. Andi these are absolutely gorgeous, I love the butterfly, it's so pretty.
    Thanks for entering my birthday candy :)
    hugs Mandy xx

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szép az a pillangó mivel vágtad ki ilyen szépre???Én is szoktam dekorgumiból dekorációt készíteni és ollóval vágom, de az nem mkindig sikerül szépre!
    Válaszod előre is köszi!
    Edi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy benéztél és egy kicsit időztél a blogomon. A pillangó nem dekorgumiból készült, hanem vastag (270g-os)papírból. Majd szétmentek az ujjaim, míg kivágtam tollkéssel a kemény kartonból a filigránokat, de megérte! :-) Szerintem dekorgumiból nem lehet szépen megcsinálni.

    VálaszTörlés
  4. én 130 g-os papírból szoktam. és abból is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Abból is szép, az igaz, de nem olyan tartós! :-)

    VálaszTörlés
  6. Én be szoktam laminálni... Elkérhetem a pillangó mintáját??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Laminálással nem repülnének ilyen szépen a pillangók! :-) Küldj egy e-mail címet, és küldöm a mintát!

      Törlés
    2. Küldtem mailt!

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. sajnos nem ment el az email, ide írom a címem: kethy126@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata! Szeretnéd valamelyik mintát? Melyiket küldjem? (Gondolom az előző megjegyzésben írtad, de azt utána eltávolítottad)
      Üdv:
      Andi

      Törlés
  9. Szia! sajna még nem kaptam meg a mintákat. A függő ajtódísz virága, lepkéje és báránykája érdekelne. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Esetleg a húsvéti mintákat el tudnád nekem küldeni? Az e-mail címem: esztus23@gmail.com
    Nagyon köszönöm!
    Eszter

    VálaszTörlés
  11. Szeretnèm a mintákat!! szandra122@freemail.hu köszönöm! Szandi

    VálaszTörlés