2011. május 13., péntek

Elkészült a nagy mű!!!

Vasárnap lesz a nagy nap, mikor nagylányunk megkapja szülinapi ajándékát, az általam varrt lovas szettet. Már alig várom, hogy lássam a reakcióját. Remélem tetszeni fog neki és értékeli is, mert nagyon-nagyon sok munkám van benne. A falvédő szegésénél nagyon féltem, hogy az anyag gyűrődni fog, de aztán eszembe jutott, hogy még régebben vettem "lépegető" talpat, mely a felső anyag továbbítására szolgál. E talp segítségével egyetlen ránc és gyűrődés nélkül sikerült megvarrnom a falvédő szegélyét! Imádtam!!! És annyira sajnáltam, hogy a falvédőnél (mivel ez volt a legvastagabb, ráadásul az alsó réteg egy erős anyag volt, a felső anyag viszont nyúlt szálirányon kívül mindenfelé) nem végig ezzel a talppal varrtam. Akkor talán nem ráncolódott volna be a falvédő.



2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó lett!
    Gondoltam rád sokat, hogy vajon hol tartasz, sikerül-e befejezni időre, de ezek szerint ige:)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! :))
    Sokan fogják irigyelni a nagylányodat azért a szettért (pl. én is) és az ügyes anyukájáért!
    Gratulálok;)!

    VálaszTörlés