2011. november 3., csütörtök

Ajándékboríték

Trillucy blogján láttam meg ezt a fajta ajándékborítékot, és nagyon megtetszett! Edit olyan rendes volt, és elküldte nekem a leírást, így én is meghajtogathattam. A papírok válogatása közben ráleltem erre a szép őszi papírra, és tudtam: ebből bizony boríték lesz!!! Díszítéshez felhasználtam a JOY-gépet és a vágósablonjaimat. A virág mintalyukasztóval készült; a levél, a cirádák és a lyukacsos szélű alap pedig vágósablon. A sötétbarna csipkés szél Fiskars bordűrlyukasztóval készült.


Egy kedves ismerősöm, látva ezt a borítékot, rögtön kért egyet unokahúgának, így készült egy csajos verzió is:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! A rózsaszín főleg csodás (pedig általában nem is szeretem ezt a színt)! Hasonló csilivili papírjaim nekem is vannak, de sajnálom őket szétvágni :S. Ezeknél a borítékoknál viszont fantasztikusan érvényesülnek a minták.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek :) Vállalsz másoknak is vagy csak közeli ismerősöknek? Mert nagyon szeretnék rendelni ha megoldható :)

    VálaszTörlés
  3. Még nem csináltam nagyon másoknak, de egyre többen kérdezik! :-)))
    Úgyhogy a válaszom: IGEN!!! Csak kérek elég időt hozzá! Keress meg az e-mail címemen, a többit ott megbeszéljük! :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszi :) Kereslek mindenképp, időd mint a tenger mert jövő márciusra kellene, a többit írom e-mailben :)

    VálaszTörlés