2011. november 6., vasárnap

Piros-fehér karácsonyi lap

Még tavaly csináltam azt a domborgatott hóember-párost, de csak nem akart egy lapra sem ráugrani. Most, hogy megkaptam a Joy-gépet, megcsináltam vele a fehér pöttyös hátteret, és tudtam, ide kellenek most a hóemberkék. A vastag piros szalag azért kell, mert eltakarja a kétszer domborgatott, így lelapított részt. Azóta már rájöttem arra is, hogy géppel úgy lehet a sablonnál nagyobb lapot domborgatni, hogy egyszer átküldöm a gépen, majd másodjára csak egy kicsit tekerem be, és visszahajtom. Így elkerüljük, hogy lelapuljon az egyszer már megdoborgatott rész. Szóval, felkerült a szalag, és utána megállt a tudományom. Sehogy sem akart összeállni a lap. :-) Több napon keresztül nézegettem rakosgattam, míg egy nap megfordítottam a lapot, és így már minden ment, mint a karikacsapás! Jött a masni, a kis ékszerkövek (hát nem mondom, hogy egyszerű dolog őket felragasztgatni). Olyan kis egyszerű lap, hogy úgy döntöttem, a belsejét is megdíszítem. Az egyik oldalra egy szép idézet került, a másikat meghagytam írni.

A következő challenge-ekre neveztem:
Papertake Weekly - Anything Goes
Really Reasonable Ribbon - Christmas
ABC DT Challenge - Christmas (06.11.-06.05.)
2 Sisters Challenge - Ribbon

6 megjegyzés:

  1. Great card. I love the embossed detail.
    Thanks for joining Papertake Weekly.
    Jenny

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a lapod,nagyon jól illik a fehér a piroshoz,igazi ünnepet varázsol elénk! :-)

    VálaszTörlés
  3. Beautiful card! nice image, embossing and ribbon. TFS with us at 2SC.
    Zulma DT

    VálaszTörlés
  4. So very sweet! Thank you for joining our Christmas challenge at Really Reasonable Ribbon!

    VálaszTörlés
  5. Your card is just so elegant! Thank you for playing along with us in the Really Reasonable Ribbon Challenge!

    VálaszTörlés
  6. Lovely Christmas card!! Thank you so much for playing along with this months Christmas Challenge over at ABC DT Challenge!!

    VálaszTörlés