2011. október 28., péntek

Babapárna - születési értesítő

Egy kedves ismerősöm rendelt tőlem egy babapárnát. Kérése az volt, hogy legyen rajta a baba neve, születési adatai, és egy malackás kép. Kérés volt még az is, hogy mindezt keresztszemes hímzéssel valósítsam meg. Az Aida anyag köré mindenképp szerettem volna egy keretet tenni, és hogy ne legyen túl egyszerű, egy kis díszhímzéssel varrtam körbe. A sarkoknál a minta ugye nem mindig ugyanúgy jött ki, így kitaláltam oda a kis virágokat, amiket selyemszalagból, művirág szirmából és pár kis gyöngyből készítettem. Ezt sikerült összehoznom, remélem új kis tulajdonosának is tetszeni fog!

4 megjegyzés:

  1. Húúú ez elképesztően sok munka volt és gyönyörűségesre sikeredett!Te is megoldasz mindent amit csak lehet Andi!!!! :-))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de sok-sok öltögetés!!! :O)
    A babapárna nagyon szép lett, Te fantasztikusan varrsz (és x-szemezel)!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszééép!!!! Nagyot dobott rajta a körbehímzés és a virágok! Csúúúúcs! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Szia !
    Gratulálok a szép munkáidhoz!
    Azt szeretném megkérdezni a baba párnával kapcsolatban ,hogy hol lehetne névre szólót csináltatni , amit én varrok ki?
    Köszönöm válaszod rzsuzsanna13@gmail.com

    További sok sikert !!!
    Zsuzsanna....

    VálaszTörlés