2011. november 25., péntek

Elkészült a karácsonyi ajtódísz!

Lillusnak köszönhetően elkészültünk a koszorúval (bár közben öcsémet elzavartuk a Tescoba, mert nem volt elég a két csomag vattakorong), este még egy kicsit díszítgettük, így holnaptól az ajtónkat díszíti ez a koszorú. Első képen a lánykánk segítségét örökítettem meg, a másodikon az elkészült koszorú díszítés nélkül, míg a harmadikon a feldíszített koszorú látható:


Néhány tipp azoknak, akik nekilátnának:
1. Próbáld meg az egyes sorokat 1-1,5 cm távolságra tenni egymástól, így talán elég lesz a két csomag vattakorong. Én túl sűrűre tettem első körben, le is bontottam, mert nem tetszett. Másodjára több hézagot hagytam két sor között, de szerintem még lehetett volna növelni ezt a távolságot.
2. Díszítésként bármit használhatsz: virágot, csillagot, terméseket, masnit, szalagot, stb, így teljesen idénynek megfelelően lehet alakítani a koszorút. Egyszer megcsinálod, utána már csak a díszítést kell cserélgetni!
3. Ha nem akarsz, vagy nem tudsz nekiállni, bátran keress meg e-mailben, és megbeszélhetjük a részleteket! :-)

5 megjegyzés:

  1. egyszerűségében nagyszerű... és erre is igaz a mondás: a kevesebb néha több...

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Nekem is éppen az egyszerűsége tetszett meg, de az egyszerűség mellett nagyon mutatós!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!Mekkora koszorúalapra készült???Szerinted ragasztó pisztollyal is működik???

    VálaszTörlés
  4. Köszi!!! A koszorú kb. 28cm-es készen, az alap talán 25-ös lehet. Most már nem tudom lemérni. :-) Lehet, hogy működne ragasztóval is, bár nem tudom, nem nyílnának-e szét a negyed köröcskék. Remélem tudtam segíteni!!! Ha elkészíted, írj, hogy hogy sikerült! :-)))

    VálaszTörlés
  5. Szia Gandi!
    Már egy hete elkészültem a koszorúval, csak most volt időm feltölteni!Sikerült ragasztóval is !
    Itt megtudod nézni:http://ediegyedi.blogspot.com/2011/12/koszoru-vattakoronggal-diszitve.html

    VálaszTörlés