2011. október 24., hétfő

Torta anyósomnak

Ma van anyósom szülinapja, de mi tegnap megköszöntöttük. Az ajándék mellé még egy tortát is sütöttem neki. Apu tortájának maradék fehér és barna fondantját használtam a borításhoz. A család csokitortát kért, és mivel én nem szeretem a vajas krémeket, így tejszínes csokis krémet csináltam. De mintha minden és mindenki összeesküdött volna ellenem, semmi nem úgy jött össze, ahogy kellett volna. Először is elszúrtam a tésztát (vagyis a kivételét a formából), majd miután megkentem a krémmel, elkezdett szétfolyni az egész. Akkor gyorsan rátettem a tortakarimát, és imádkoztam, hogy eléggé megkeményedjen reggelre, hogy a fondantot rá tudjam tenni. Szerencsére így lett, bár mire leértünk a mamához, egyik oldala egy kicsit megsüllyedt. Felszeletelés után pedig igencsak megcsúszott a torta. Legközelebb teszek bele egy zselatint is a jobb tartás érdekében. A recept egyébként innen származik. A virágokat Vikvi virágai alapján készítettem, de nem akartam lekoppintani a díszítését, így jöttek a spirálok. A gyerekek gyurmakészletéből loptam a kinyomót hozzá.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Tök jók lettek a rózsák :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretek és tudok is sütni de amit te művelsz az egészen káprázatos!!! Hihetetlen ötleteid vannak,majd alkalom adtál liftelem :-))) Csúcs ügyes vagy Andi! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kööszi Vivi!
    Trillcy! Neked sem kell azért egy-egy ötletért a szomszédba menni!!! :-)))

    VálaszTörlés