2011. június 12., vasárnap

Óvónénis ajándékok helyett egy torta!

Bár a fórumon hétvégére ígértem képeket az óvónénik ajándékairól, de sajnos nem fotóztam le őket. :-((( Szerdára visszarendelem mindegyiktől, hogy le tudjam fényképezni! :-)))
De helyette megmutatom a férjemnek készült szülinapi tortát, ami azért szintén igényelt némi kézügyességet, kreativitást.
Kiskukta oldaláról tanultam a fondant készítését, és a gesztenyetorta receptje is onnan származik. Mivel a fondantról azt olvastam, hogy vajas krémre vagy lekváros piskótára jó fekteteni, ezért az elkészült tejszínes gesztenyetortát bevontam vajas gesztenyekrémmel, és utána tettem rá a fondantot.

A torta belülről is mutatós:


A ráadás torta egyben a lányok ovis-évzáró tortája is volt:

Az epertorta ötletét Márta nénitől vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése