2011. június 15., szerda

Egyik óvónénink ajándéka

Végre ideértem a képekkel! Külön bejegyzésekbe töltöm majd fel a három dobozkát és a vázát is (ahogy időm engedi), amit az óvónéniknek készítettem ballagás alkalmából a négy év emlékére.
Elsőként a legcsajosabb óvónéninek készült dobozkát mutatom meg. A színeknél és mintáknál igyekeztem szem előtt tartani, hogy mi illene az adott óvónénihez. Itt a rózsaszín alapra esett a választásom, ehhez kerestem egy szép mintás papírt, és fehérrel szegélyeztem.
Az elejére a kis ablakos domborgatás és a pillangó JOY embossing sablonnal készült. A virág Nellie Snellen viráglyukasztóval. Hogy feldobjam egy kicsit a virágot, szaténszalagból készítettem alá virágformát. a közepébe egy félgyöngy került.
a belső részen szintén egy JOY embossing sablont használtam és pasztellkrétával színeztem. Egy pár félgyöngyöt és a lyukasztó által kivágott darabokat ragasztottam még rá. A dobozkába a ballagók által készített rajzok és egy kis csokoládé került.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése