2011. június 16., csütörtök

Másik óvónéni ajándéka

A másik óvónéni is nagyon nőies, de visszafogottabb, mint a másik, ezért választottam a bordó-krémszín összeállítást. Az elején az Opitec-nél vásárolt lyukasztómmal csináltam körmintát (10,5 cm-es kört vágtam ki, 4 centinként bejelöltem a körívet, behúztam az átmérőket a bejelölt pontoknál, ezek adtak segítséget, hová is tegyem a lyukasztót. Arra is figyeltem, hogy a lyukasztott kis pont egybeessen a következő lyukasztás kis pontjával. Így pontosan 8 lyukasztás adta ki a körívet.) Díszítésként szintén egy kis szalaggal felturbózott Nellie Snellen virágot használtam, félgyönggyel a közepén. A belsejében szintén a lyukasztót használtam, illetve JOY embossing sablont. Egy kicsit pasztellkrétáztam a széleket, pár félgyöngyöt és a lyukasztóból kieső kis darabkákat felhasználva be is fejeztem a dobozkát. A dobozkába a gyerekek által készített rajzok kerültek és egy kis gyönyör a testnek: csokoládé!





1 megjegyzés:

  1. Mindkettő dobozt megnéztem és nagyon tetszenek.
    A hatos "masni" külön szót érdemel :). Nagyon irigylem a precizitásod!

    VálaszTörlés