2011. szeptember 5., hétfő

Babapárna

Augusztusban egy kedves ismerősöm kétszer is "megdolgoztatott"! Első alkalommal egy babapárna varrására kért meg. Kívánsága csak annyi volt, hogy a kisfiú neve és egy gólya legyen rajta! Elhívtam hozzám, és együtt kiválasztottuk a megfelelő anyagot: egy kék-barna-vajszínű csíkos anyagot. A többit rám bízta.
Úgy döntöttem, hogy vajszínű anyagból vágom ki a betűket és a gólyát is, majd sötétbarna cérnával varrom körbe. A betűknél sűrű cikkcakköltést használtam, míg a gólyánál csak körbevarrtam sima öltéssel a kontúrok mentén.
Ilyen lett:


Mikor elkészült, nagyon úgy éreztem, hogy hiányzik róla valami. Ezért még éjjel csináltam neki egy keskeny, vajszínű keretet. Sokkal jobb lett kerettel, viszont azt már nem fotóztam. :-( Remélem, hogy az ajándékozott pici babának is elnyerte tetszését!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése