2015. október 5., hétfő

Esküvői köszönőajándék

Nagyon tetszik mostanában a vintage stílus. Ezért is nagyon örültem, amikor megkeresett egy kedves kolléganőm lánya, hogy készítsem el nekik a köszönőajándékokat zsákvászonból. Hosszasan egyeztettünk, egy felakasztható levendulás illattasakban egyeztünk meg, majd csináltam egy próbaverziót, ami sem Dóriéknak, sem nekem nem tetszett. Így jött az újabb ötlet: legyen a köszönőajándék kis zsákocska!
Egy "régi-új" barátnőmtől kaptuk a levendulát, amit kis csokrokba kötve megszárítottam, majd leválasztottam a virágokat róla. A szárított virágszirmokkal töltöttem meg az elkészült zsákocskákat, majd lila kockás szalaggal kötöttem át a szájukat.
Végül, Dóri megkért, hogy a gyűrűpárnájukat is készítsem el hasonló koncepció alapján.
Íme a végeredmény:

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése