2013. június 27., csütörtök

Ajándékdoboz esküvőre vicces ajándékokkal

Férjem unokatestvérétől kaptunk esküvői meghívást. Mivel kifejezetten kérték, hogy pénzt vigyünk ajándékba, így biztos voltam benne, hogy egy ajándékdobozkában fogják megkapni. :-)
Az ajándéknak szánt összeget összehajtogattam egy lótuszvirággá (a hajtogatási útmutató egy régebbi bejegyzésben ITT megtalálható), ami a dobozka közepére került. A négy szétnyíló oldalra egy-egy vicces ajándék került:
1. madzag - "Ha elszakadt, ha eltörött, talán még akkor is menthető." 
2. készpénz - "Állítólag nem boldogít - ha titeket sem, küldjétek vissza!"
3. gyufa - "Hogy legyen mivel fellobbantani a tüzet."
4. kaparós sorsjegy - "Amikor már csak a vakszerencsében bíztok."
Az esküvőn nagy sikert aratott a dobozka, örültem, hogy elkészíthettem az ifjú párnak. (Azért a pénzért is meg kell dolgozniuk - jó időbe telik majd, mire kihajtogatják a papírpénzeket!)
 



 

1 megjegyzés:

  1. Szia! Már régóta keresgéltem hogy mit készítsek egy barátom esküvőjére, de megtaláltam, ez az IGAZI. Szeretném ezt a dobozt elkészíteni, de szükségem lenne a segítségedre. Tudnál nekem egy kis leírást adni az elkészítéséhez. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés