2012. április 9., hétfő

Meghívó elsőáldozásra

Egy kedves ismerősöm nagyfia elsőáldozására készül. A közeli rokonságnak, barátoknak meghívót is szeretett volna átadni, és rám gondolt a meghívó elkészítése kapcsán. Nagyon örülök neki, hogy egyre több embernek jutok eszébe, ha valami szép dolgot szeretne ajándékozni. :-) 17 darab meghívót kellett készítenem, valami egyszerűt, gyorsan elkészíthetőt szerettem volna csinálni, de természetesen nem jött össze. A saroksablonnál kézi vágás és hímzés is található, ami nem igencsak lassítja az elkészítést. Ráadásul a festékpatronom sem érkezett meg időben, sőt időközben a fekete is kifogyott, így nem is tudtam otthon kinyomtatni a szövegeket. Nehezen, de végül minden összejött, és még időben elkészültem a meghívókkal. Remélem a meghívott vendégeknek is úgy tetszik, mint akinek készítettem!

 


3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ;)
    Gyönyörű lett a kézi vágás és a varrás is! Szabályos és hibátlan.
    (Válaszoltam:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon elegáns meghívót készítettél és a kivitelezés is gyüönyörű!!!Megértem az érzést amikor határidős az alkotás és nehézségek adódnak,azonban minket kemény fából faragtak :-)))))

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, ez nekem is ismerős... Szorít az idő, de váratlan akadályok jönnek közbe, de végén ott az édes érzés, hogy MÉGIS sikerült, nem is akárhogy :-) Engem komolyan a szülésre emlékeztet :-) Minden problémát, nehézséget elfelejt az ember a végén!
    Szépséges lett!

    VálaszTörlés