2013. január 9., szerda

Karácsonyi apróságok

Dóra két tanítónéniének és Lilla, Ármin 2 óvónéniének és dajkájuknak készítettem karácsonyra egy "egyszerű, de nagyszerű" kategóriába tartozó képeslapot, és a belsejébe elrejtettem egy gravírozott üvegdíszt.
A helyi üveges vágott nekem tört üvegekből 8 cm átmérőjű köröket, sajnos az élek nem voltak a legszebbek, és itthon sem tudtam sajnos sokat változtatni rajtuk. A neten kerestem a körbe illő mintákat, méreteztem, majd kinyomtattam. Az üvegkörökre alkoholos filccel rajzoltam fel a mintákat, majd a szupi kis Dremel szerszámommal gravíroztam.
A képeslapok semmi extrák, csak a köves-ovális dísz az ékük. Ezeket a szalagra fűzhető díszeket a wildorchidcrafts-tól rendeltem még tavaly Marcsi jóvoltából.



 



 
 




2 megjegyzés:

  1. De jóóóó! Gratulálok!
    Megkérdezhetem honnan szerzed a kerek üveglapot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi a késői válaszért, most vettem észre a megjegyzést! :-) Egy kedves ismerős üveges vágott ki nekem körlapokat régi törött üvegekből.

      Törlés