2010. április 20., kedd

Újabb anyák napi képeslap





Elkészült a második anyák napi lapom is, melyhez az elrendezést a lili of the valley legújabb sketch challenge-ből vettem. A gyönyörű mintás lap szintén az anyukámtól kapott szettből származik. A mintát úgy nyomtattam, majd sima színes ceruzával színeztem. A virágokat a Nellie Snellen viráglyukasztó és - domborgatóval csináltam, a közepükbe félgyöngyöt ragasztottam. A rácsos csík egy Marianne Design Border Stencil (EH 1854) egy része. Rajta a pöttyöket beragasztóztam, majd beszórtam bordó csillámporral. Hasonlóan tettem a legnagyobb virágszirom szélével is.
A következő challenge-ekre neveztem:
lili of the valley challenge 51 - sketch
Little Red Wagon Challenge 24 - dry embossing
Kaboodle Doodles Challenge 29 - embossing

8 megjegyzés:

  1. Really gorgeous card, love the image and the colours you have used. Thanks for joining in Kaboodledoodles this week. Jill

    VálaszTörlés
  2. What a gorgeous easel card, I love the colours you've used. Thanks for playing at Kaboodles. x

    VálaszTörlés
  3. Stunning Easel card, lovely colours,
    Thanks for joining in with the Embossing challenge at Kaboodle Doodles this week,
    Hugs
    Angie

    VálaszTörlés
  4. Woww! Na ettől is sikerült elájulnom...aztán légyszi ne felejts el megmutatni a képeslapos fórumba se. ;)

    VálaszTörlés
  5. This is gorgeous honey, you have done a fab job with the sketch, love the sweet image and fab colours too, thanks for joining us at "Lili of the Valley" this week big hugs Pops x x x

    VálaszTörlés
  6. Meseszép mind a két anyák napi lapod!

    VálaszTörlés
  7. FABULOUS easel card, LOVE all the detailed work you added. Thanks for playing at Kaboodle Doodles.:)

    VálaszTörlés
  8. Hi Gandi - thanks so much for the lovely comment you left on my blog.

    Love your card!

    Kay x

    VálaszTörlés