2013. december 30., hétfő

Karácsonyfánk

 Egy kicsit személyesebb bejegyzés következik most, megmutatom Nektek a karácsonyfánkat és a gyerekeket, milyen boldogok voltak alatta. :-)
A díszek fehér és bronz színűek lettek idén. A kiindulási alap egy csodaszép bronz színű csillámos dekorgumi volt, aminek a hátulja öntapadós volt. A Joy Trouvaille gépemmel kivágtam angyal és hópihe formákat belőle, majd az öntapadós résznél a papírt lehúzva beszórtam fehér csillámporral, így mindkét oldala csillámos lett. :-) És ráadásul nem fehér csillámosnak néz ki, mert a bronzos alapszín teljesen átüt a fehér csillámon. Ehhez kerestem megfelelő színű gömböket, amiket a Praktikerben meg is találtam. Nagyon tetszik ez az összeállítás, lehet, hogy jövőre is ilyen lesz a fánk, csak kiegészítem még bronzos díszekkel. (Az első két képen látszik, hogy apa is kreatív nálunk: ház formára csomagolta a konyhaszekrényemhez való ledes világítást. :-) A világítás a kéményben bújt meg, egyébként üres volt a doboz.)







2 megjegyzés:

  1. Jaj de szép a fátok! Milyen kár, hogy csak két hétig pompázhat! Látom, a titkos projektnek is nagy sikere van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Betka! Idén nekünk is nagyon tetszett, így jövőre is maradunk ennél az összeállításnál. Még hagyom egy hétig, január közepén szoktam általában leszedni.
      A titkos project még folytatódik immár nem titkosan, csinálok még egy-két tűzést rajta, majd utána mutatom! :-)

      Törlés