2012. május 20., vasárnap

Esküvői meghívók

Sógornőm barátnője keresett meg avval a kéréssel, hogy készítsem el az esküvői meghívójukat. Mivel "csak" 20 darabot kellett készítenem, és már rég szerettem volna egy ilyen kérésnek eleget tenni, így elvállaltam. Ilyet sikerült összehoznom:


A kérés az volt, hogy a következőhöz legyen hasonlatos, de ne csipkével készüljön, mert avval nem tetszik nekik. Tehát ez a meghívó volt az alap a inspirációhoz:



Én a csipkét mintás pausszal helyettesítettem, és bordűrlyukasztóval díszítettem a szélét.
A belsejét is én terveztem, a betűk és a sarokdísz színe megegyezik a meghívó elejének színével.


 Készítettem egy-két részletről is képet és a 20 meghívóról együtt.










5 megjegyzés:

  1. Húú Andi ez gyönyörűséges,elegáns és hihetetlenül pontos és szép kivitelezés.Nagyon szép a bordűrnyomod is: Ügyes vagy!! :-) Ilyen szép meghívóval és is férjhez mennék :-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, és milyen ízléses :)

    VálaszTörlés
  3. Rendkívül elegáns és ékszerköves gomb nélkül is tökéletes lett! :o)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! Nagyon igyekeztem! Ékszerköves gombot nem is találtam nálunk, de egy lengyel képeslapozó elárulta, hogy ő hol veszi, hát itt:
    http://www.ivex.pl/klamerki-ozdobne-z-cyrkoniami-srebrne-serduszka-kl-102,prod,823.html
    Talán egyszer rendelünk innen!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. tényleg, gyönyörű nekem készítenél ilyet ? ha igen, írj nekem, marti83@freemail.hu-ra, előre is köszönöm. Márti

    VálaszTörlés