2012. május 31., csütörtök

Ballagási ajándék óvónéniknek 1.2

A második album az ovi igazgatónőjének készült. A technikák teljesen hasonlatosak az elsőhöz. Eredetileg ugyan teljesen egyformát szeretett volna a megrendelő, de erről lebeszéltem! :-) Azért próbáltam nagyon hasonlókat készíteni, hogy azért látszódjék az összetartozás. Itt egy kicsit másképp vagdostam a szép papírlapot, így a fényképes résznél szélesebb pöttyös sávot kellett betennem, mint a másik háromnál.  Ehhez a papírhoz egyetlen kékem sem illet, ezért lett fehérrel párosítva, de szerintem elegáns lett így. A gyerekek rajzainak szélét pasztellkrétával krétáztam, hogy egységesebb legyen az album. Minden rajz alá odakerült az adott gyerkőc beceneve. Terveztem még az óvodai jelüket is az oldalakra, de ez elmaradt. (Majd a következőknél!) Nagyon élveztem az albumok készítését, édes terhet jelentettek számomra! :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése