2014. január 19., vasárnap

Titkos project befejezve!

Bár már karácsonyra megkapta Lillus az ágytakarót, így már nem titkos a titkos project, de egy-két tűzést még tettem bele most januárban. Úgy gondolom, hogy most már elkészült az a tűzésmennyiség, amennyit minimum szerettem volna a takaróra. A kereszt-, és egyenes varrások mellett az applikációk körül is csináltam tűzést. Ilyen lett a végleges takaró:
   ( Ez a pihe-puha anyag valami szörnyűség! Aki nem szeretne ilyen hullámokat a hátsó részre, ne csináljon ilyen hátlapot! :-)  Legközelebb szerintem én is antipilling polárt fogok hátlapnak tenni, mert azzal sokkal könnyebb dolgozni.)




3 megjegyzés:

  1. Szerintem a hátulja csak téged zavar :)) ........ ez egy nagyszerű takaró lett! Igazán ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Betka! :-) Jól esnek ezek a szép szavak!!!

      Törlés
  2. Thank you very much, Ulla!!! I visited you as well and I love your blog so I've become your follower! Greetings from Ungarn:
    Andi

    VálaszTörlés