2012. július 19., csütörtök

Egy újabb babapárna

Németországból keresett meg egy kedves ismerősöm ismerőse, hogy készítsek a testvére kisbabájának egy párnát. Nagyon türelmes volt, hosszú idő telt el azóta, mióta szólt, de végül elkészült a párna és a posta is mellénk állt: odaért épségben a párna Németországba. Egy este készültem el a párnával, mikor már nem volt elég fény a fotózáshoz, így másnapra halasztottam a fényképezést. Sajnos reggel elfelejtettem, rögtön becsomagoltam és feladtam postán. A postán jutott eszembe, hogy nem készült fénykép, így hazaérve gyorsan írtam Zsaninak, hogy készítsen egy képet, mikor megérkezik hozzá a párna. Ő megtette, és itt is szeretném megköszönni Zsaninak a képet, nélküle nem lenne ez a bejegyzés sem. Jó sokat kellett hímeznem ennél a párnánál, eddig ez a legnagyobb kép, amit párnára készítettem.


1 megjegyzés:

  1. Húúú Andi eszméletlen nagy munka áll mögötted!! Csodálom ez a fajta kitartásod és gyönyörű lett a párna.Le a kalappal :-)

    VálaszTörlés