2012. április 24., kedd

Csinirucik

Már márciusban varrtam magamnak egy csini rucit az ovis bálunkra, de még nem sikerült megmutatnom Nektek! Most Dóra ruhájával is elkészültem, így eljött az alkalom, hogy bemutatásra kerüljön mindkét ruha. A szabásminták a Burda-ból származnak, bár Dórájét nagyon leegyszerűsítettem, nincs semmiféle bélés, tüll benne.





Még mikor márciusban meglátta az én ruhám, már akkor mondta, hogy ő is ilyen színű rucit szeretne Jánoskáék esküvőjére. Hogy egy kicsit kislányosabb legyen, vettem hozzá krémszínű anyagot és virágokat, amivel szerintem egy kicsit sikerült feldobni az egyszínű bordó ruhát.

3 megjegyzés:

  1. Minden részletében nagyon csinos mindkettő, biztos sok elismerést fogsz kapni a nagy napon :O)! Dórikád olyan édes, ahogy megilletődve áll az első képen!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos mindkettő :) Bezzeg az én Anyukám sosem vart nekem ilyeneket pedig varrónő volt :)

    VálaszTörlés
  3. És hogy bírtál ezzel a csúszós anyaggal???
    Kalap le, nagyon jól sikerült mindkettő és nagyon csinik vagytok!!!

    VálaszTörlés