2011. március 30., szerda

Kész a párna két oldala is!!!



Anyósom ígéretéhez hűen ma is eljött vigyázni Árminra, így egy kicsit haladtam a meglepivel. Bár nagylányunk, Dóra is itthon volt (kötőhártyagyulladás-gyanú - bár szerintem nem az), de elmentek sétálni, így volt két szabad órám. Ez idő alatt el is készültem a párnákkal, bár megszenvedtem velük, mert alig maradt anyagom hozzá, és a szálirányra már nem tudtam figyelni. Így viszont egyik réteg néha jobban nyúlt, mint a másik, és így több pontatlanság lett bennük, mint a falvédőben és takaróban. Még bontottam is, hogy pontosabb legyen, de van, hogy úgy sem jött össze. Nem baj, próbálom félre tenni maximalizmusom, és arra gondolok, hogy Dóra biztos nem azt fogja nézni, hogy pontosan illeszkednek-e az egyes téglalapok. Már alig várom, hogy lássam a reakcióját!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése